«Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει»

powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο μήνυμα Στέλιου Βαλιάνου

Μετά την εκλογική μάχη της Κυριακής 25 Μαΐου, και αφού το αποτέλεσμα ανέδειξε νικητή τον Απόστολο Τζιτζικώστα και την παράταξη «Αλληλεγγύη», ο Στυλιανός Βαλιάνος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Στο τέλος αυτής της διαδρομής, θα ήθελα από καρδιάς να πω 17.507 "ευχαριστώ" , όσα και οι συμπολίτες μου , που εμπιστεύθηκαν με τη ψήφο τους ένα νέο άνθρωπο που κατέθεσε την πολιτική του πρόταση στη Χαλκιδική. Μη γελιέστε. Το νούμερο δεν είναι μικρό για κάποιο πρωτοεμφανιζόμενο , χωρίς μηχανισμό και χωρίς να κατέχει τη διοίκηση στα χέρια του. Ο αγώνας μας θα μείνει μνημείο κρυστάλλινης καθαρότητας. Η εν γένει παρουσία μου στις Περιφερειακές Εκλογές , ως συνολική εμπειρία, αποτελεί την...
παρακαταθήκη μου για το μέλλον, αρχής γενομένης από την ουσιαστική παρουσία μου στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Είμαι ευγνώμων έναντι αυτών που βοήθησαν ηθικά τον αγώνα μας. Είμαι χαρούμενος για την εμπειρία που μόλις τελείωσε και αισιόδοξος για τις καινούριες που έρχονται. Σας ευχαριστώ!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: