«Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει»

powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2019

Ευχαριστήρια Επιστολή !


"Με την παρούσα επιστολή μου, ευχαριστώ και δημόσια, από τα βάθη της καρδιάς μου, τους τραυματιοφορείς του Ε.Κ.Α.Β. κ. Κατσαμπρόκο Δημήτριο και κ. Μπουμπούρη Δημήτριο, το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της στεφανιαίας μονάδας της καρδιολογικής κλινικής του νοσοκομείου Πολυγύρου, όπου νοσηλεύτηκα στις...

11/8/2019 ως επείγον περιστατικό. Τους διακρίνει η προθυμία, η ευγένεια, η ανθρωπιά, η καλοσύνη και το ζεστό τους χαμόγελο. Αξιέπαινος ο σεβασμός που δείχνουν στην αξιοπρέπεια του ανθρώπου. Πως μπορώ να μην αναφερθώ στον χαμογελαστό προϊστάμενο κύριο Χρήστο Θάνο, που με τόση προθυμία και διακριτικότητα μου εξασφάλισε πιτζάμες μιας χρήσης.


Θέλω, ιδιαίτερα να ευχαριστήσω με όλη μου την καρδιά, τον καρδιολόγο κύριο Ανδρικόπουλο Γεώργιο, που ακούραστα στάθηκε δίπλα μου, ξενυχτώντας ακουμπισμένος στο περβάζι του παραθύρου, μέχρι να σταθεροποιηθεί η κατάσταση της υγείας μου. Ήταν ο ίδιος που με φρόντισε με περίσσεια στοργή πάνω στο ασθενοφόρο, ώστε να είμαι απόλυτα ασφαλής, προκειμένου να διακομισθώ στο νοσοκομείο Α.Χ.Ε.Π.Α..

Εύχομαι ολόψυχα σε όλους, να έχουν υγεία και να συνεχίσουν με τον ίδιο ζήλο, να δίνουν πάντα απλόχερα την αγάπη και τη φροντίδα στους συνανθρώπους μας, που τις έχουν ανάγκη.

Όλοι τους είναι άξιοι συγχαρητηρίων και τους ευχαριστώ από καρδιάς.

Σας ευχαριστώ Ολόψυχα"!

Εύα Γεωργιάδου

Δεν υπάρχουν σχόλια: