«Ουδείς πιο αχάριστος του ευεργετηθέντος»

powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη, 23 Μαΐου 2018

Δρόμος Θέρμη - Γαλάτιστα: " Ήμουνα νιος και γέρασα"...

Πού οφείλονται οι καθυστερήσεις στη δημοπράτηση του έργου, για νέα χάραξη στο πιο επικίνδυνο τμήμα των στροφών, πριν τη Γαλάτιστα.

Στον δαίμονα των απαλλοτριώσεων οφείλεται η καθυστέρηση στη δημοπράτηση της εργολαβίας «σκούπας», που θα ολοκληρώσει την βελτίωση του οδικού άξονα Θέρμη – Γαλάτιστα, του οποίου η δημοπράτηση εκτιμάτο ότι...
θα μπορούσε να γίνει περί το φθινόπωρο του 2017 και πλέον μετατίθεται για τα μέσα του 2019 και αν!

Το έργο αφορά στο πιο κρίσιμο κομμάτι του Θέρμη – Γαλάτιστα για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, το τμήμα των 3  χιλιομέτρων, όπου ο δρόμος πέραν των πολλών και επικίνδυνων κλειστών στροφών, είναι στενός με εξαιρετικά φθαρμένο οδόστρωμα. Σε αυτό το τμήμα είναι και το πολύ επικίνδυνο γεφυράκι, κατασκευασμένο αρχικά περί το... 1916 από Σέρβους που είχαν ενταχθεί στις δυνάμεις της Αντάντ, όπως είπε στη Voria.gr ο Γαλατσάνος αυτοδιοικητικός, μέλος Δ.Σ. της ΚΕΔΕ κ. Τάσος Κανταράς, προσθέτοντας ότι στο συγκεκριμένο σημείο έχουν σημειωθεί πολλά οδικά δυστυχήματα.

Μετά την περιοχή της Αγίας Αναστασίας και στο τμήμα των στροφών που βρίσκεται στην περιοχή «Πανικόβη», θα υπάρξει αλλαγή της χάραξης που προαπαιτεί απαλλοτριώσεις ιδιωτικών ιδιοκτησιών, εκτάσεων αγροτικών καλλιεργειών και άλλες που ανήκουν σε βιοτεχνικές επιχειρήσεις.  Το υποτμήμα αυτό, καταλήγει στον ισόπεδο κόμβο της παράκαμψης του οικισμού της Γαλάτιστας.

Οι μελέτες για τη δημοπράτηση είναι έτοιμες, ενώ σε αυτή την εργολαβία σκούπα θα ενταχθεί και η κατασκευή των κόμβων  Λακκιάς και  Περιστεράς, που τελικώς δεν έγιναν με το υπόλοιπο του έργου από τον κόμβο Θέρμης μέχρι την Αγία Αναστασία, επειδή δεν είχαν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες απαλλοτριώσεων.

Εκτιμάται από τον πρόεδρο της Εγνατίας Οδού Α.Ε. κ. Αντωνούδη, ότι τα πρώτα δικαστήρια για τις απαλλοτριώσεις θα έχουν γίνει μέχρι τέλους του 2018, ώστε πιθανώς, περί τα μέσα το 2019 να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για το έργο που συνολικά έχει προϋπολογιστεί στα περίπου 20 εκατ. ευρώ. Από την υπογραφή της σύμβασης με τον εργολάβο, θα απαιτηθεί περίπου 1,5 χρόνος για την κατασκευή του.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι αυτό το έργο που αφορά τον βόρειο άξονα Θεσσαλονίκης – Χαλκιδικής, που δέχεται όλη την κίνηση προς την πρωτεύουσα του νομού, τον Πολύγυρο αλλά και το Άγιο Όρος, «σηκώνει» κατά τους θερινούς μήνες και μέρος της κίνησης που κατευθύνεται προς ή επιστρέφει από τις παραλίες της Σιθωνίας.

Η διαπλάτυνση και βελτίωση του Θέρμη – Γαλάτιστα ήταν απολύτως απαραίτητη αν και στις εργολαβίες που μελετήθηκαν δεν προβλέφθηκαν έργα στο υποτμήμα Λακκιά- Βασιλικά, που είναι φανερό ότι χρειάζεται βελτιωτικά έργα και επίσης διαπλάτυνση.

Πηγή: voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: