"ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΓΙΣΕΙ"

powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

«Κρεμάει» την φανέλα ο Γρηγόρης Στιβαχτάρης

Επιμέλεια Γιάννης Σφυρής

Ο απολογισμός των 25 ετών στα παρκέ.
Την αποχώρηση του από την ενεργό δράση μετά από το τέλος της φετινής σεζόν ανακοίνωσε  ο  Γρηγόρης  Στιβαχτάρης.
Ο 39χρονος  πλέον  σούτινγκ  γκάρντ ,  σε συνέντευξη  που παραχώρησε στο site του  Α. Ο. ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ ,  μίλησε για την απόφαση του να κρεμάσει τα παπούτσια,  μετά από 25 ολόκληρα χρονιά στα σαλόνια του μπάσκετ. Παράλληλα, αναφέρθηκε σε όλα όσα έζησε αυτά τα υπέροχα χρόνια .
Αναλυτικά οι τοποθετήσεις του:

«Η χρονιά αυτή που τελείωσε αυτόν τον μήνα ,  θα είναι και η τελευταία ερασιτεχνική-επαγγελματική  για εμένα, μετά από 25 χρόνια . Η αρχική μου σκέψη ήταν να σταματούσα το περασμένο καλοκαίρι όμως η άνοδος της ομάδας στην Β’  ΕΘΝΙΚΗ  Κατηγορία ,  με οδήγησαν στην απόφαση να συνεχίσω μια ακόμα σεζόν γιατί φανταζόμουνα τις δυσκολίες που θα υπήρχαν και δεν θα ήθελα να λείπω από όλη αυτήν την προσπάθεια αλλά και γιορτή συγχρόνως του συλλόγου μου  .
Μέχρι και πριν λίγες ημέρες το μυαλό μου ήταν καθαρά στον αγωνιστικό τομέα της ομάδας  καθώς πρώτο μέλημα όλων μας , ήταν να σωθούμε την κατηγορία. Βλέπετε το πρωτάθλημα είχε ξεκινήσει όπως θα έπρεπε για εμάς , σαν νεοφώτιστοι , η σωτηρία ήρθε σχετικά νωρίς , και πλέον ανακουφισμένος και ήρεμος μετά από την εξασφάλιση της παραμονής αποφάσισα πως ήρθε η ώρα να σας μεταφέρω τη σκέψη μου και να ανακοινώσω την αποχώρηση μου από την ενεργό δράση.
Ένα ταξίδι πολύ όμορφο  25  χρόνων, με πολύ όμορφες  στιγμές, έφτασε στο τέλος του. Νιώθω ευλογημένος . Θεωρώ πως είναι μεγάλο προνόμιο για εμένα να παίζω μπάσκετ μέχρι τα 39 και ήταν ένα προνόμιο που δεν το είχαν πολλοί. Αποχωρώ γεμάτος . Το κυριότερο ήταν ότι δεν ταλαιπωρήθηκα από τραυματισμούς όλα αυτά τα χρόνια .
Ευχαριστώ όλους τους  Συμπαίκτες και  Προπονητές με τους οποίους δούλεψα στην καριέρα μου, με τους Εθελοντές των Διοικήσεων της  ομάδας μου  που με εμπιστεύτηκαν και με ενέταξαν στα ρόστερ τους , ακόμη και φέτος εντελώς τιμητικάώστε να κλείσω την καριέρα μου στην υψηλότερη κατηγορία αυτή της  Β’  ΕΘΝΙΚΗΣ  ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ .
Ειδικότερα θέλω να ευχαριστήσω , τους προπονητές που με πίστεψαν και με καλυτέρευσαν πρώτα σαν αθλητή αλλά περισσότερο  και ως άνθρωπο , τον Γιάννη Μόμτσια  ιδιαίτερα  , τον Βασίλη  Πλατή , τον Κώστα  Μπελούλη , τον Κώστα  Κωτούλη , τον Αλέξανδρο  Τσοπουρίδη , τον Άγγελο  Μπούμπα , τον Βαγγέλη  Νάκο , τους σημερινούς μου προπονητές   Γιώργο κ  Μάκη  για την συνεχή στήριξη  και όλους τους άλλους  Προπονητές που περάσαμε μαζί από λίγες ώρες , μέρες , χρόνια .
Δεν θα μπορούσα όμως να μην αναφερθώ και να μην πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους  φιλάθλους του  ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ  ΟΜΙΛΟΥ  ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ, που αποτελούν τη δύναμη αυτού του συλλόγου και όλα αυτά τα χρόνια βρίσκονται δίπλα στην ομάδα. Τους θέλουμε κοντά στην ομάδα καθώς μας έχουν βοηθήσει πολύ στο να φτάσει ο   Α Ο Π   εδώ ψηλά που είναι και ακόμη ψηλότερα .
Πολύ σπουδαία η έννοια του αθλητισμού και του εύ αγωνίζεσθαι στην ζωή μου , αλλά σπουδαιότεροι φάνηκαν οι φίλοι που έκανα σε όλη αυτή την διαδρομή μου .
Αδέρφια φίλοι  ο Στέλιος , ο Κωστής , ο Χρήστος , ο Στέργιος , ο Χρήστος , ο Δημήτρης ,  και ξεχωριστά  οι ακούραστοι  Εθελοντές του συλλόγου μας  , ο Φώντας και ο Γιάννης .
Ένα ξεχωριστό ευχαριστώ επίσης στον Μήτσο , που μας άλλαξε ρότα στην πορεία .
Κράτησα πολλά επίσης από τους Σταύρο , Παναγιώτη , Στέλιο και Άρη με τους οποίους συνεργάστηκα για πάνω από τέσσερα χρόνια .
Επίσης Μάνο και Θανάση ξέρετε εσείς το πόσο πολύ βοηθήσατε τόσο εμένα όσο και το Σύλλογο μου .
Το μόνο σίγουρο μετά από τόσα πολλά χρόνια και σε όλη αυτή την περίοδο στην οικογένεια του ΑΟΠ  , κάναμε και πολλά λάθη , τα οποία θεωρώ ότι δεν είχαν κάποιο δόλο , αλλά και δεν επηρέασαν την γενικότερη εικόνα του Συλλόγου μας .
Πάνω από όλα βέβαια, θα ήθελα να ευχαριστήσω την  Οικογένεια μου , για την υπομονή και  για τη συνεχή στήριξη της όλα αυτά τα χρόνια. Χωρίς αυτή δεν θα είχα καταφέρει τίποτα.
Τέλος ευχαριστώ και όλα τα μέσα ενημέρωσης για την άψογη συνεργασία.
Είναι μια δύσκολη στιγμή για εμένα με ανάμεικτα συναισθήματα, χαράς και λύπης και δεν μπορώ να ξεχωρίσω πιο υπερτερεί .
Ευελπιστώ πίσω από εμάς και μαζί με εμάς να έρθουν και άλλοι , να οδηγήσουν την ΦΛΟΓΑ  ΤΟΥ  ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ , ακόμη υψηλότερα , εκεί που την αξίζει .
Σας ευχαριστώ βαθιά .’’
499 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ- 1ος ΣΕ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΤΟΝ ΑΟΠ
2ος ΣΚΟΡΕΡ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΟΠ
ΤΙΤΛΟΙ: 2000-01:  AO ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ    1ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
2000-01: ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΕΚΑΣΧ 
2001-02:       ΕΟΚ   Γ’  ΕΘΝΙΚΗ 1η ΑΝΟΔΟΣ
2005-06:   ΑΟ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ 2ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 
2006-07:       ΕΟΚ   Γ’  ΕΘΝΙΚΗ             2η ΑΝΟΔΟΣ
2009-10: Α.Ο. ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ               3ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 
2010-11: ΕΟΚ   Γ’  ΕΘΝΙΚΗ                3η ΑΝΟΔΟΣ
2011-12Α.Ο. ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ               4ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
2013-14: ΑΟ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ 5ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
2014-15:     ΑΟ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ                 6ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
2015 -2016: ΕΟΚ   Β’  ΕΘΝΙΚΗ                     4η ΑΝΟΔΟΣ
2016-2017: ΕΟΚ   Β’  ΕΘΝΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: