"ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΓΙΣΕΙ"

powered by Agones.gr - livescore

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Αντιπαραθέσεις για διόδια στη Χαλκιδική

Δριμεία κρητική εξαπολύει η παράταξη του Περιφερειακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας, Ριζοσπαστική Αριστερή Ενότητα με επικεφαλής τη Δέσποινα Χαραλαμπίδου στον αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής, Γιάννη Γιώργο για δηλώσεις του, σύμφωνα με τις οποίες επανέφερε το θέμα διοδίων στη Χαλκιδική.

Στο γεύμα εργασίας που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες για την...
παρουσίαση της πολιτικής τουριστικής προβολής του νομού για το 2016, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Γρηγόρης Τάσιος είπε ότι δεν θα διαφωνούσε με το ενδεχόμενο επιβολής διοδίων, υπό προϋποθέσεις.

Από την πλευρά του, ο Γιάννης Γιώργος, διευκρινίζοντας ότι εκφράζει την προσωπική του άποψη και όχι την πολιτική της περιφέρειας, υποστήριξε ότι θα έπρεπε να υπάρχουν διόδια. “Το προϊόν που λέγεται “Χαλκιδική” πουλάει, άρα γιατί να μη τα βάλουμε; Εγώ θεωρώ ότι κατ’ ελάχιστον, αν το πηγαίνουμε ακόμα ακόμα και με ένα ευρώ, 120.000 αυτοκίνητα μπαίνουν και βγαίνουν κάθε σαββατοκύριακο τους καλοκαιρινούς μήνες στο νομό Χαλκιδικής. Εάν σε οκτώ γεμάτα σαββατοκύριακα έχουμε τόσα αυτοκίνητα, ξεπερνάμε το ένα εκατομμύριο, μόνο τότε” σημείωσε χαρακτηριστικά ο αντιπεριφερειάρχης.

Να σημειωθεί ότι για το θέμα των διοδίων στη Χαλκιδική είχε γίνει μεγάλη συζύτηση επί νομαρχίας Αργύρη Λαφαζάνη, υπό άλλες φυσικά συνθήκες.


Η περιφερειακή  παράταξη της Δέσποινας Χαραλαμπίδου σε ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει τα εξής:

«Πριν από μία εβδομάδα ο κ. Γιάννης Γιώργος, αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής και αναπληρωτής περιφερειάρχης του κ. Τζιτζικώστα, μας εξέπληξε ως θερμός υποστηρικτής της δημιουργίας διοδίων στην Χαλκιδική. Ανέφερε μάλιστα χαρακτηριστικά ότι «το προϊόν που λέγεται "Χαλκιδική" πουλάει, άρα γιατί να μη βάλουμε διόδια;»
Σε έναν νομό, όπως η Χαλκιδική, με ασυντήρητους δρόμους, γεμάτους λακκούβες και χωρίς διαγραμμίσεις, με μεγάλο μέρος του επαρχιακού δικτύου να γίνεται ιδιαίτερα επικίνδυνο στις κακοκαιρίες, αντί για διόδια θα έπρεπε να συζητάμε για το δικαίωμα στη μετακίνηση με ασφάλεια.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ένα χρόνο μετά τις πλημμύρες που δέχτηκε η Χαλκιδική, κανένα από τα έργα που είχαν αποφασιστεί ως κατεπείγοντα, δεν πραγματοποιήθηκε. Έτσι η Κασσάνδρα παραμένει ένα χρόνο «κομμένη» στα δύο (καθώς κόπηκε ο δρόμος στην περιοχή του Βόθωνα), ενώ στους πλέον επικίνδυνους δρόμους Γοματίου - Ιερισσού, Ιερισσού - Ουρανούπολης, Αγ.Νικολάου – Σάρτης αλλά και σε πολλά άλλα σημεία του οδικού δικτύου, επί ένα χρόνο δεν έχει πραγματοποιηθεί κανένα έργο.
Σε έναν νομό που ακόμα επιλέγουν χιλιάδες άνθρωποι για τις διακοπές τους, θα έπρεπε να αντιληφθούμε ότι το μέτρο των διοδίων μόνο καταστροφικό θα ήταν για την τοπική οικονομία της Χαλκιδικής.
Ειδικά σήμερα, σε μία περίοδο όπου οι πολίτες δεν αντέχουν άλλα βάρη, με τον κόσμο τα τελευταία 5 χρόνια να έχει βιώσει την βίαιη φτωχοποίηση και εξαθλίωση του, δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίζουμε τη μετακίνηση ως εμπόρευμα αλλά ως δικαίωμα.
Δηλώνουμε ότι είμαστε ενάντια σε κάθε τέτοια σκέψη εμπορευματοποίησης των πάντων και περαιτέρω επιβάρυνσης του λαϊκού εισοδήματος και θα αντιταχθούμε έμπρακτα σε κάθε τέτοια προσπάθεια. Καλούμε τον περιφερειάρχη κ. Τζιτζικώστα να πάρει θέση άμεσα, γιατί ο αναπληρωτής του είπε ότι εκφράζει προσωπική άποψη σχετικά με τα διόδια.
Μήπως υπάρχουν ειλημμένες αποφάσεις και ρίχνονται οι πρώτες «διερευνητικές»;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ολα σε μας τους ιδιώτες, εμείς θα έχουμε εργαζόμενους με 300 ευρώ έλληνες και τσέχους, θα περνάμε καλά(εκδρομές, κρουαιέρες, ταξιδάκια) κι εσείς θα μας παρακαλάτε για ένα κομάτι ψωμί, αν δεν σας αρέσει να φύγετε να πάτε αλλού.
ΝΕΟΦΙΛΕΛΕ της αγίας οικογένειας.-