«Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει»

powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Πόπη Καλαϊτζή, μία νέα υποψήφια Βουλευτής της Ν.Δ. Β’ Θεσσαλονίκης που λέει τα πράγματα με τ’ όνομά τους...!

«Σ’ αυτές τις εκλογές πρέπει να επιλέξουμε τα κόμματα εκείνα που μπορούν να δώσουν λύσεις και δεν αποτελούν ευκαιριακή σημαία διαμαρτυρίας», τόνισε η υποψήφια Βουλευτής Ν.Δ. Β’ Θεσσαλονίκης κα. Πόπη Καλαϊτζή, στην εκπομπή της ΕΡΤ3 «Καινούρια Μέρα», στην οποία ήταν σήμερα καλεσμένη.
«Αντί να περιμένουμε από τους άλλους να κάνουν κάτι, να κάνουμε πρώτοι εμείς. Αντί να περιμένουμε την αλλαγή, να τη δημιουργούμε. Από τότε που ήμουν Νομαρχιακή Σύμβουλος και Έπαρχος Λαγκαδά πίστευα πως το σύστημα αλλάζει από μέσα. Έλεγα τα πράγματα με τ’ όνομά τους και...
δε δίσταζα να συγκρουστώ με πολιτικές και συμπεριφορές», σημείωσε η κα. Καλαϊτζή.
«Οι νέοι είναι σήμερα οργισμένοι και απογοητευμένοι. Τους καταλαβαίνω απόλυτα γιατί δεν ζω στο γυάλινο κόσμο μου. Είμαι μία εργαζόμενη γιατρός και αντιμετωπίζω κι εγώ και η οικογένειά μου τις ίδιες δυσκολίες. Δυστυχώς δεν υπάρχει το μαγικό ραβδί που θα διορθώσει τα λάθη των τελευταίων τριάντα ετών.
Είμαι υποψήφια με τη Ν.Δ. σε μία δύσκολη εκλογική περιφέρεια, αυτή της Β’ Θεσσαλονίκης και μάλιστα στις κρισιμότερες εκλογές που έχω ζήσει.
Γι’ αυτό πρέπει να ψηφίσουμε με τη λογική και ν’ακολουθήσουμε το δρόμο της ευθύνης. Αποφασίζουμε για το μέλλον. Παίρνουμε τη ζωή μας στα χέρια μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: